marți, 7 decembrie 2010

Tot timpul..

Tot timpul vorbesc de tine..
De tine in felul in care ma privesti,
In care ma iubesti,imi arati cine esti,
Mereu in orice timp,in orice vreme
Imi construiesti vise,imi demonstrezi teoreme.

Tot timpul vorbesc de doi..
Ce se adora,se cearta,ce suntem noi,
Pur si simplu liberi,ca niste eroi
Ce iubim,speram chiar si peste ploi.

Tot timpul vorbesc de mine..
Cea care are probleme complicate
Sperante si vieti dezordonate,
Dar care pana la urma face
Ceea ce vrea,ceea ce ii place!!

Tot timpul vorbesc de voi..
Poate iubiti,poate va doare,
Dar sigur intr-o zi,intr-o noapte
Or sa ramana doar zambete,mici soapte.


Tot timpul vorbesc de ea..
Cea care e prietena mea,
Cu care ma bat,cu care ma cert
Pe care o iubesc,pe care o iert.

Tot timpul vorbesc de ceilalti..
Cu ei,de la cer la pamant
In fiecare clipa,in fiecare gand
Ma simt mai bine,mai puternica
Cu ei de bucurie,viata e mirifica!!

Eu,tot timpul de restu vorbesc..
Dar ei pe mine oare ma iubesc!?
Cred ca acolo undeva,
E loc in sufletu' lor si pentru inima mea,
Si sper ca ei de mine isi vor aminti
Chiar daca niciodata de ei nu voi mai vorbi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu