duminică, 19 decembrie 2010

Memories

Persoana aceea frumoasa
si de aceea imi pasa
Persoana cu ochii de diamant
si care rade instant.

E persoana cu vise conturate
care zambeste chiar si in noapte
e ea,unica persoana
care iti acopera si cea mai mica rana.

Atunci cand lucrurile le-am incurcat
Ea m-a ajutat,impreuna le-am descurcat,
E fata care iubeste cu sufletu'
Si care rade,plange cu chipu'.

E prietena care iti este aproape
care te sfatuieste in soapte
care iti spune in fiecare zi si noapte
Stai linistita! o sa se rezolve toate..

Cand pe restu ii pierzi putin cate putin
ea vine si iti arata ca te iubeste din plin,
imi e dor de EA si nu ca ma laud
dar pe aceea prietena o caut,o aplaud.

Prin poezie ii arat ca inca o iubesc
si ca dupa clipele cu ea innebunesc,
atunci ne impartaseam prietenia,iubirea
necazurile dar si fericirea.

fara ea,ca inainte nu pot sa mai fiu
in inima e gol,e pustiu
nu am fost,nu suntem perfecte
dar mereu una fata de alta am fost corecte.

acum,scriu versuri plangand
dar incerc sa depasesc momentu razand,
cand mi-o imaginez pe ea
cea care a fost cea mai buna prietena a ea..

Banuiesc ca si ei ii pare rau
si iti spun ca nu pot uita chipul tau
acela vesel si optimist
care ne ascundea ca de fapt era trist.

nu stiu ce sa mai spun..
sper doar ca acum
sa ne revenim
sa ne spunem ca ne iubim
ca ne e greu una fara alta
Macar..macar ATATA..!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu