joi, 25 noiembrie 2010

Gol

Eram amandoi
Cand eu priveam in ochii tai,
Cand pe altcineva nu-mi doream
Dragostea doar in tine o gaseam
Iubirea ti-o cerseam
Si visele ni le uneam..
                Noi doi!

Amandoi
Ne aruncasem o privire
Ne indragostisem de la prima vedere
Zambetul tau mi-era mangaiere
Niciodata nu exista tacere,
Doar dragoste,placere..
              Intre noi!

Eu
Observi ca vorbesc numai la trecut.
Daca as fi stiut de la inceput,
Ca tu m-ai avut,
Dar nu m-ai vrut
Ce-am avut mai scump ti-am oferit,
Iar tu..cum ai putut?!
              Tu..

Tu..
Te-am vazut atunci cu ea pentru prima oara,
Am simtit ca pamantul de sub picioare-mi zboara,
Era intuneric,era seara,
Era ziua noastra,era primavara.
Plangeam,ma gandeam la ce a fost odata,
               Eu..

Doar eu,
Imi facusem cu tine vise
Vroiam zile,nopti aprinse,
Dar ne-am busit de usi inchise..
De nimic nu ti-a mai pasat,
De mine,de tine,de noi ai uitat.
              Doar tu ..

Doar tu..
Sperantele mi le-ai oprit
M-ai daramat,m-ai inrait..
Nu mai conteaza,e alta zi
Trec la alt episod din viata mea,
Daca tie nu ti-a fost bine asa..
Am plecat,e vremea mea,
                PA!
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu