joi, 25 noiembrie 2010

Cine esti cu adevarat?!

   In fiecare zi sunt EU..respir, păşesc, iubesc..atrag ceea ce gândesc. Vă mărturisesc ca visez mereu un alt EU.. EU "creionul",ce trasează linia fericirii pe o foaie de hartie. Apoi construiesc din ea un avion ce prinde viaţă către ţărmurile infinite ale împlinirii. Îi menţin zborul neclintit, adunând noi creioane la nesfârsit. EU "copilul", ce se joaca de-a v-ati ascunselea cu viata ce o inconjoara. EU "misterul", ce invaluie feminismul pur si libertin totodata. EU "aeriana", toujours indragostita de viata si nepasatoare la negativismul oamenilor tristi. EU ''melancolica": Cei prinsi intr-o angoasa, prefera prezenta mea luminoasa, insa devine contagioasa starea de spirit ce ii apasa...devin melancolica si nu imi pasa..iti zic: lasa-ma sa te las pentru un dans! Sunt o mie de fluturi "EU" in mine..acum ma opresc si continui zborul maine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu