vineri, 12 august 2011

In amintirea noastra.

In amintirea noastra
Si inimii ii venea sa planga
Iarba mi se parea albastra..
Off! ce iubire natanga!


Acuma sunt in gara.
Mi-e frica ca cineva sa recunoasca
Ca am o amintire ce ma omoara
Una neomenos de omeneasca.


Si ma gandesc la "altadata".
Si trupul mi-e-n cadere,
Am o inima nevinovata
Care pe tine te mai cere.


Urc in tren.Si plec departe.
Tin in mana doar un pix si-o hartie.
Ridic ochii.Cineva vorbeste de o moarte
Oare tu sa fii acela?Dar cin' sa stie?!


Un barbat se apropie de mine.
Imi zice ca stie cine moare
Nu-l intreb.Stiu cine e.
Amintirea ta care ma doare.
Ea se stinge.Ea moare.


Dupa moartea noastra
Totul s-a inseninat.
Si iarba-i verde,nu-i albastra
Si trenul iarasi a plecat
Si noi doi..ne-am iubit.
Dar ne-am uitat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu